REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW. MAGIA-KASZMIRU.PL
I. Definicje
1. Sprzedający – Rafał Żurawik, prowadzący działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG) pod firmą Rafał Żurawik Magia Kaszmiru, z siedzibą Brzezia Łąka, ul. Sportowa 11d, 55-093 Długołęka, NIP: 6321743601, REGON: 022041594.
2. Klient – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, chyba że posiada ona pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna albo jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usług sklepu internetowego (w tym również Konsument w rozumieniu art. 22 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.
Kodeks Cywilny oraz osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej).
3. Przedsiębiorca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą oraz zawierająca umowę sprzedaży w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
4. Użytkownik – klient lub przedsiębiorca, który dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usług sklepu Internetowego.
5. Sklep Internetowy lub sklep – sklep internetowy sprzedającego dostępny pod adresem: www.magia-kaszmiru.pl.
6. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego.
7. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
8. Towar – dostępna w sklepie internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między klientem i/lub przedsiębiorcą a sprzedającym. Wszystkie towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
9. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży towaru zawierana albo zawarta między klientem i/lub przedsiębiorcą a sprzedającym za pośrednictwem sklepu internetowego.
10. Konto Użytkownika – usługa elektroniczna, oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez klienta – zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym sprzedającego, w którym gromadzone są dane klienta, w tym informacje o złożonych zamówieniach, stanie realizacji zamówień, zapewniające wgląd do podanych przez
klienta danych osobowych wraz z możliwością ich modyfikacji i usunięcia.
11. Formularz danych do wysyłki – usługa dostępna na stronie internetowej sprzedającego, za pomocą której klient nieposiadający konta użytkownika, może dokonać w sklepie Internetowym zakupu towarów, a następnie wskazać dane
do wysyłki towaru.
12. Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez sprzedającego na rzecz klienta za pośrednictwem sklepu internetowego.
II. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania pomiędzy sprzedającym a klientem umów sprzedaży towarów, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz korzystania przez klienta ze sklepu internetowego.
2. Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Rafał Żurawik, prowadzący działalność pod nazwą Rafał Żurawik Magia Kaszmiru, z siedzibą Brzezia Łąka, ul. Sportowa 11d, 55-093 Długołęka, NIP: 6321743601, REGON: 022041594.
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza sprzedający ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
III. Usługi elektroniczne w sklepie internetowym
1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące usługi elektroniczne: Konto Użytkownika wraz z formularzem rejestracji, formularz danych do wysyłki oraz Bony.
2. Usługa Bonów polega na przesyłaniu wiadomości w formie e-mail zawierającej informacje o aktualnych, promocjach, rabatach i zniżkach. Usługa jest bezpłatna i jest uruchamiana po wyrażeniu przez użytkownika zgody na przesyłanie informacji handlowych.
3. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieoznaczony.
4. Zamówienia towarów w sklepie internetowym można składać po uprzednim dokonaniu rejestracji konta i utworzeniu konta użytkownik bądź poprzez wypełnienie formularza danych do wysyłki, bez konieczności rejestracji konta użytkownika.
5. Użytkownik, który dokonał rejestracji może złożyć zamówienie po zalogowaniu się na konto użytkownika podając adres e-mail i hasło.
6. Korzystanie z usług elektronicznych przez użytkownika jest nieodpłatne.
IV. Rejestracja i warunki składania zamówień
1. Za pośrednictwem www.magia-kaszmiru.pl można zawrzeć Umowę sprzedaży towarów, z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu.
2. Rejestracja jest bezpłatna i dobrowolna. Po dokonaniu rejestracji dla użytkownika tworzone jest indywidualne konto użytkownika.
3. Użytkownik, w celu rejestracji, powinien wypełnić formularz rejestracyjny.
4. Jeżeli użytkownik jest konsumentem do rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych:
- adres poczty elektronicznej,
- imię i nazwisko,
- adres do korespondencji (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy,
miasto, województwo, kraj), - numer telefonu kontaktowego,
- hasło.
5. Jeżeli użytkownik jest przedsiębiorcą w celu rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych:
- adres poczty elektronicznej;
- nazwa firmy;
- Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP),
- adres siedziby (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj);
- numer telefonu kontaktowego;
- hasło.
6. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
7. Użytkownik zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
8. Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
9. Sprzedający i Użytkownik mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
10. Użytkownik może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną.
11. Użytkownik może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub też pisemnie na adres: ul. Brzezia Łąka, ul. Sportowa 11d, 55-093 Długołęka. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia), chyba że strony ustalą krótszy termin wypowiedzenia.
12. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez sprzedającego zostanie przesłane na podany w Koncie Użytkownika adres e-mail. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną skutkuje trwałym usunięciem Konta Użytkownika.
13. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez użytkownika może zostać złożone przez przesłanie jego treści na adres e-mail [email protected] lub poprzez usunięcie Konta Użytkownika.
14. W wypadku klientów będących jednocześnie konsumentami sprzedający może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej, gdy klient obiektywnie rażąco albo uporczywie narusza Regulamin, w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym, po bezskutecznym co najmniej jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Naruszenie Regulaminu musi mieć charakter obiektywny i bezprawny. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej w takim wypadku wygasa po upływie 14 dni od dnia złożenia przez sprzedającego klientowi oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
V. Zamówienia Towarów
1. Sprzedający prowadzi sprzedaż Towarów umieszczonych na stronie Sklepu Internetowego. Istnieje możliwość zamówienia towaru nie będącego w momencie zamawiania na magazynie sklepu. Należy wówczas skontaktować się w sposób mailowy lub telefoniczny z obsługą sklepu celem jego sprowadzenia. Określona zostanie wówczas możliwość i termin jego dostarczenia. W przypadku problemów ze sprowadzeniem zamówionego towaru klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o braku możliwości jego sprowadzenia. W takim przypadku w ciągu 3 dni roboczych całość kwoty przelanej na konto sklepu zostanie zwrócona Klientowi.
2. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez klienta zamówienia za pomocą rejestracji Konta Użytkownika lub poprzez wypełnienie Formularza Danych do wysyłki.
3. Zamieszczenie zdjęć towarów na stronie internetowej sklepu internetowego nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. Możliwe jest również indywidualne ustalanie cen towarów.
5. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi po złożeniu zamówienia przez użytkownika. Zamówienia towaru następuje poprzez dodanie go do koszyka, wypełnienie formularza z danymi oraz zatwierdzeniem zamówienia. Zamówienia można również składać telefonicznie tel. 533 501 533, (71) 75 09 016 (pon.-piąt. w godz. 9:30 – 18:00) oraz przez e-mail na adres: [email protected] (7 dni w tygodniu / 24 h na dobę). Liczba zamawianych towarów jest ograniczona ilością w magazynie.
6. Zamówienia złożone po godz. 18.00 w piątek, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.
7. W odpowiedzi na złożone zamówienie sprzedający, w terminie do 2 dni roboczych, wysyła wiadomość e-mail na podany przez Użytkownika adres e-mail lub kontaktuje się telefonicznie w celu zaakceptowania zamówienia (oferty) – w takim przypadku umowa sprzedaży zostaje zawarta w dniu złożenia oświadczenia.
8. Po otrzymaniu przez użytkownika potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez sprzedającego.
9. Wszystkie ceny prezentowane na stronie internetowej sklepu internetowego podawane są w walucie polski złoty (PLN) i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie zawierają kosztów przesyłki, o których użytkownik jest informowany podczas składania zamówienia.
10. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy towarze w momencie złożenia zamówienia, sprzedający zastrzega jednak, że nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych.
11. Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez użytkownika sposobu dostawy oraz płatności.
12. Na zakupiony towar sklep wystawia paragon lub fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę VAT użytkownik powinien wskazać dane firmy oraz NIP.
13. Sprzedającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w sytuacji uzasadnionego podejrzenia, iż wprowadzone dane użytkownika są błędne lub nieprawdziwe, a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub poprzez e-mail.
14. Sprzedający odstępuje od umowy sprzedaży w sytuacji, gdy nie dojdzie do dokonania zapłaty ceny za towar w sposób jaki zadeklarował użytkownik.
15. Sprzedający dopuszcza możliwość anulowania zamówienia przez klienta. Powyższe możliwe jest w formie złożenia informacji drogą mailową (sugeruje się wpisanie w tytule wiadomości e-mail: ANULACJA ZAMÓWIONEGO TOWARU) lub drogą telefoniczną. Sprzedający zastrzega, że anulować można tylko zamówienia towarów, które nie zostały jeszcze zrealizowane (Klient nie otrzymał potwierdzenia ich realizacji).
16. W przypadku braku towaru na magazynie lub gdy towar uległ uszkodzeniu u sprzedającego lub w przypadku problemów ze sprowadzeniem zamówionego towaru, kupujący zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o braku możliwości jego sprowadzenia a tym samym odstąpieniu sprzedającego od umowy. W ciągu 3 dni roboczych całość kwoty przelanej na konto sklepu zostanie zwrócona klientowi.
VI. Prawo do odstąpienia od umowy (dotyczące Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny oraz osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) .
1. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w przypadku umów zawartych na odległość, w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru, klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny na swój koszt (z zastrzeżeniem postanowień poniżej) i zwrócić towar sprzedającemu.
2. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży, składając sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży klient może złożyć na formularzu, stanowiącym załącznik do niniejszego Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, wraz ze zwracanym towarem, klient powinien przesłać na adres sprzedającego.
6. Zwracany przez klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony w miarę możliwości z dowodem sprzedaży (paragon fiskalny albo faktura) na adres sprzedającego.
7. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi klient. Sprzedający ponosi koszty zwrotu towaru wyłącznie w przypadku uprzedniego wyrażenia przez sprzedającego zgody na poniesienie innych niż bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
9. Sprzedający zwraca klientowi należność za odesłany przez klienta towar w ciągu
14 dni, licząc od dnia doręczenia sprzedającemu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania z powrotem zwracanego towaru lub dostarczenia przez klienta dowodu odesłania zwracanego towaru.
VII. Zapłata ceny i dostawa towaru
1. Użytkownik ma prawo wyboru sposobu płatności za zamówiony towar w następujący sposób:
- Przelewem bankowym przed dostawą na rachunek bankowy sprzedającego. Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie sprzedającego realizowane jest zamówienie. W przypadku wyboru przez użytkownika metody płatności w formie przedpłaty przelewem, brak otrzymania płatności na rachunek bankowy sprzedającego w terminie 3 dni roboczych od złożenia potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, spowoduje anulowanie zamówienia,
- Gotówką, osobie działającej w imieniu przewoźnika, któremu sprzedający powierzył dostawę zamówionego towaru (Płatność za pobraniem),
- Przelew 24/DOTPAY (przelew, karta kredytowa, paypo),
- PayPal,
2. Klient musi być uprawniony do używania karty lub konta. Karta lub konto muszą mieć wystarczającą ilość środków na pokrycie planowanej płatności.
3. Sprzedający udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru towaru:
- przesyłka kurierska InPost,
- przesyłka do Paczkomatów InPost.
4. Termin dostawy Towaru do Użytkownika wynosi do 5 Dni Roboczych. Termin ten należy liczyć w następujący sposób:
- w przypadku wyboru przez użytkownika sposobu płatności przelewem – od dnia uznania ww. rachunku bankowego sprzedawcy. W tytule przelewu zaleca się, aby użytkownik podał numer zamówienia;
- w przypadku wyboru przez użytkownika sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
5. Każde złożone zamówienie potwierdzone jest poprzez e-mail przesłany do klienta. Również tą drogą przekazywane są informacje o zaksięgowaniu wpłaty na koncie (w przypadku przedpłaty) oraz o wysyłce towaru.
6. Do każdego zamówionego towaru doliczane są koszty przesyłki. Kosztami przesyłki obciążony jest klient w Polsce do kwoty zakupu 350 zł, za wyjątkiem przesyłek zagranicznych, które ustalane wg tabeli w zakładce transport. Powyżej tej kwoty i przy użyciu płatności metodą przelewy24 lub przelewem, koszty przesyłki ponosi sprzedający. Koszt przesyłki jest ważny w momencie złożenia zamówienia.
7. Przy zamówieniu jednocześnie kilku towarów koszt przesyłki pobierany jest tylko jeden raz.
VIII. Bony promocyjne
1. Płacąc za towary klient może wykorzystywać bony promocyjne i podarunkowe.
2. Sprzedający, w przypadku wyrażenia zgody przez klienta, zastrzega sobie możliwość przesyłania bonów pocztą elektroniczną.
3. Klient jest uprawniony do przeniesienia uprawnień do korzystania z bonów na osoby trzecie.
4. W przypadku oszustwa, próby oszustwa lub podejrzenia innych nielegalnych działań związanych z zakupem przy użyciu bonów sprzedający jest uprawniony do zażądania dokonania zapłaty inną metodą.
5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za utratę, kradzież lub nieczytelność bonów (chyba, że nieczytelność ta wynika z przyczyn leżących po stronie sprzedającego).
6. Przy zakupie bonów produktowych nie można korzystać z bonów promocyjnych.
7. Warunki realizacji bonów promocyjnych:
- Sprzedający jest uprawniony do emitowania bonów promocyjnych do wykorzystania w Sklepie. Bony promocyjne mogą być realizowane wyłącznie w sklepie magia-kaszmiru.
- Bony promocyjne są ważne tylko przez określony, podany na nich okres, mogą być zrealizowane tylko raz i nie można ich łączyć z innymi bonami promocyjnymi. Bony promocyjne mogą nie obejmować niektórych typów produktów.
- Wartość bonu promocyjnego nie może być wykorzystana do zapłaty za towary innych osób.
- Jeśli Klient złoży zamówienie na towar w cenie niższej niż wartość bonu promocyjnego klient nie otrzyma zwrotu różnicy, a pozostała wartość bonu nie zostanie przekazana na konto klienta.
- Kwota z bonu promocyjnego nie jest oprocentowana ani nie ma wartości pieniężnej w gotówce.
- Jeśli wartość bonu promocyjnego nie pokrywa kwoty składanego przez klienta zamówienia, może on dopłacić różnicę korzystając z pozostałych form płatności.
8. Warunki realizacji bonów podarunkowych:
- Klient ma możliwość zakupu bonów podarunkowych do wykorzystania w sklepie. Bony podarunkowe zostaną wysłane pocztą elektroniczną lub zwykłą na adres klienta.
- Bony podarunkowe mogą być realizowane wyłącznie w sklepie.
- Bonów podarunkowych nie można wykorzystywać do zakupu kolejnych bonów podarunkowych.
- Kwota z bonu podarunkowego nie jest oprocentowana ani nie ma wartości pieniężnej w gotówce. Bony podarunkowe mogą zostać wykorzystane wyłącznie podczas procesu składania zamówienia.
- Zamówienie bonu podarunkowego można anulować w dowolnym momencie do czasu jego realizacji.
- Bon uważany jest za zrealizowany, jeżeli został wykorzystany jako płatność przy składaniu zamówienia.
- Jeśli kwota z bonu podarunkowego nie pokrywa wartości składanego przez klienta zamówienia, może on dopłacić różnicę korzystając z dowolnej formy płatności.
- Płacąc za zamówienie klient może zrealizować dowolną ilość bonów podarunkowych.
- Bony podarunkowe można łączyć z jednym bonem promocyjnym do każdego zamówienia.
IX. Reklamacje
1. Sprzedający jako sprzedawca odpowiada wobec klienta za wady (prawne i fizyczne) Towaru zakupionego przez tego Klienta, w zakresie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego.
2. Wszystkie zwroty towarów klient może dokonać w każdy sposób. W przypadku zwrotu towaru zaleca się, aby klient wysłał towar na adres siedziby sprzedającego.
3. Zawiadomienia o niezgodności towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania kupujący może dokonać w każdy sposób. Kupujący może dokonać zawiadomienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
[email protected] lub też pisemnie na adres sprzedającego. Gdy jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności towaru z umową można go również dostarczyć na powyższy adres. Formularz reklamacji
4. Rozpatrzenie reklamacji przez sprzedającego następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o reklamacji Klienta.
5. Od momentu wejścia w posiadanie towaru kupujący jest zobowiązany do właściwego przechowywania i należytego obchodzenia się z towarami. Zwracany towar powinien być nieużywany, pozbawiony zapachu, czysty oraz z przyczepionymi metkami, a ponadto zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w
trakcie transportu.
6. Nie stanowią podstawy reklamacji:
- różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej, wynikające z innych ustawień (parametrów) monitora klienta. Sprzedający wyraża jednak zgodę na to, aby w terminie 14
(czternastu) dni od otrzymania towaru, klient wystąpił z żądaniem jego zamiany na inny towar takiego samego asortymentu z powodu niesatysfakcjonujących klienta parametrów, w szczególności – z powodu koloru bądź rozmiaru. - Niewłaściwa pielęgnacja zakupionego towaru. Sposób czyszczenia szali, czapek, rękawiczek , swetrów podany jest na produkcie. W przypadku braku informacji na towarze należy zapytać sprzedającego o sposób czyszczenia.
X. Postanowienia końcowe
1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O każdej zmianie Regulaminu zarejestrowani Użytkownicy zostaną powiadomieniu drogą mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu nie naruszą praw klienta, które nabyli przed datą wejścia w życie nowych zapisów Regulaminu.
2. Zmieniony Regulamin wiąże klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu cywilnego, tj. klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i klient nie wypowiedział umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym w terminie 14 dni od dnia powiadomienia.
3. Wszelkie spory wynikłe między sprzedającym, a klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. W przypadku braku możliwości zawarcia ugodowego rozstrzygnięcia sporu każda ze stron będzie uprawniona do skierowania sprawy do właściwego rzeczowo i miejscowo sądu powszechnego.
4. Wszelkie spory nie rozwiązane za porozumieniem stron pomiędzy sprzedającym, a klientem podlegają rozstrzygnięciu przez właściwe sądy powszechne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5. We wszelkich sprawach związanych z dokonywaniem transakcji w sklepie internetowym klient może kontaktować się ze sprzedającym w następujący sposób:
a) pocztą pod adresem: 55-093 Brzezia Łąka ul. Sportowa 11d
b) telefonicznie pod numerem telefonu: 533501533
c) za pośrednictwem e-mail: [email protected]
6. Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.
7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 28.01.2023r
Załącznik nr 1 do Regulaminu. Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia
od umowy.
WZÓR POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia poprzez pismo lub wiadomość e-mail.
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu
prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres siedziby Sprzedającego, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (koszt odesłania). Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Załącznik nr 2 do Regulaminu. Wzór formularza odstąpienia od umowy.
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)